napoje z logo

Napoje z logo jako reklama wielu firm

Organizowanie konferencji nie jest łatwym zadaniem. Często za tego typu działania odpowiedzialnymi osobami w firmie są pracownicy działu HR. To oni najlepiej wiedzą, ile nerwów i czasu kosztuje organizowanie eventów firmowych.

Aby wszystko było dopięte na ostatni guzik, organizację konferencji należy rozpocząć odpowiednio wcześnie. Można oczywiście skupić się jedynie na podstawowych elementach, ale czasem warto zaskoczyć uczestników czymś przyjemnym. Czasami mogą oni dostać na końcu miły upominek od firmy, czy mieć napoje z logo firmy na swoim stoliku. To świetna opcja, zwłaszcza jeśli chce się promować markę wśród pracowników – wszak to oni są najlepszymi i najbardziej prawdziwymi ambasadorami firmy. Czasami zaobserwować można w różnych programach telewizyjnych napoje z logo. Jednak jeśli widzimy je rzeczywiście w jakimś serialu, czy programie, możemy mieć niemal pewność, że są to sponsorowane udziały.

Rzadko kiedy firma godzi się na wykorzystanie swojego wizerunku bez kontroli. Dlatego właśnie czasami zdarzyć się może, że w naszym ulubionym serialu pojawią się napoje z logo zamazanym. To bardzo częsty zabieg stosowany w telewizji. Oznacza to, że albo firma nie zainwestowała w reklamę i dany program nie chce jej promować, albo wręcz przeciwnie – serial nie zapłacił firmie za wykorzystanie swojego wizerunku. Napoje z logo to może niezbyt dobry przykład dla tej drugiej opcji, jednak na przykład w przypadku komputerów czy samochodów, marki bardzo często mają płacone przez producentów za możliwość umieszczenia danego logo w firmie. Są to oczywiście przypadki międzynarodowych firm o globalnym zasięgu.

Zobacz: Napoje reklamowe | SuperSlodycze.pl

Dodaj komentarz