Pokarz swoja firmę!
Nawet jeśli nasza działalność prosperuje niczym dobrze naoliwiona maszyna, warto starać się o nowych klientów, czy też przypominać o sobie tym, którzy są nam nieustająco wierni. Mile widziane jest istnieć w przestrzeni i nie dawać o sobie zapomnieć. Najlepiej w subtelny i nienarzucający się sposób, aby nie zamęczyć swoją marką klientów.
Tradycyjne sposoby promocji powoli odchodzą do lamusa i przestają spełniać swój obowiązek. Ludzie są nimi zmęczeni, opatrzeni i mają ich dosyć. Marketingowcy, czy to zewnętrzni, zatrudnieni na potrzeby promocji, czy też osadzeni bezpośrednio w firmie, muszą właściwie zadbać wizerunek swojego pracodawcy. Najlepiej w nowatorski i subtelny sposób.
Ciekawym instrumentem stosowanym coraz częściej są napoje reklamowe z nadrukiem. Zleceniodawca może wybrać zawartość opakowania, jego wygląd zewnętrzny, kształt i rodzaj materiału z jakiego „reklamówka” jest stworzona. Prawdopodobne jest zatem, że stworzymy wyjątkowe narzędzie promocji. Wyobraźmy sobie, jakie mamy pole do popisu!
Wybieramy spośród wody, napoju słodkiego, nawet kawy mrożonej, mleka itp. Następnie płyn ubieramy w odpowiedni strój – może to być butelka plastikowa, szklana (dostępne w różnych kształtach i pojemności), puszka, bidon i co tylko zaoferuje producent, czy też do czego pchnie nas wyobraźnia. Następnie dochodzimy do sedna produktu – przyodzianie w nasze logo, przekaz, informacje marketingowe, handlowe itp. Co tylko zmieści się na etykiecie i da interesujący wynik. Po tych wszystkich zabiegach stworzymy własne napoje promocyjne.
Napój, to coś, co nie sprawia wrażenia, że reklamowana marka narzuca swój produkt. Kojarzy się bardziej z czymś przyjemnym, nie z przymusem i wciskaniem nam czegoś na siłę.
Oby więcej firm decydowało się na takie zabiegi promocyjne, które zamiast zniechęcać klientów, pomnażają ich szeregi dzięki subtelności i świetnemu pomysłowi.
Zobacz też: Napoje reklamowe, promocyjne | Oh-Drink.pl